OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en roll där du får ge service och hjälpa människor? Vill du ha ett flexibelt deltidsarbete som du kan kombinera med andra sysselsättningar? Vill du dessutom arbeta i en fin och trivsam miljö? I så fall bör du söka vår tjänst där vi söker en erfaren Receptionist till en statlig organisation centralt belägen i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot och hänvisa besökare, besvara och förmedla samtal inom organisationen, ta emot felanmälningar, lämna information om saker som är på gång i organisationen, hålla anslagstavlor uppdaterade samt låna ut teknisk utrustning, nycklar osv. Vidare kommer du att vara behjälplig med enklare tekniska lösningar vid problem. I tjänsten som receptionist kommer du att arbeta cirka 450h per år, eventuellt mer. Till att börja med kommer du att bli upplärd och sedan arbeta från v.28-31 samt måndag och tisdag v.32 vilket innebär att det är viktigt att du kan arbeta heltid under denna period. Tjänsten passar dig som studerar eller av annan anledning söker ett deltidsarbete. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av arbete i reception - Kunskap om AV-teknik - Goda datorkunskaper - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en glad, social och serviceinriktad person som trivs i en miljö där du får hjälpa andra människor. Du gillar även att vara "spindeln i nätet" som håller koll.