Erfaren Receptionist till Gunnar Karlsen

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Vi söker nu en självgående och serviceinriktad receptionist till Gunnar Karlsen i Solna! Gunnar Karlsen är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. De levererar lösningar för nya och existerande fastigheter där de har hand om det totala tekniska underhållet. De har en strategi om närhet till kunden, att finnas lokalt och ha en hög teknisk kompetens. Gunnar Karlsen har ca 3000 anställda i Sverige, Norge och Danmark och står just nu inför en stor tillväxt i Sverige där de expanderar kraftigt. Därför behöver de nya duktiga medarbetare som vill komplettera deras team!

Arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som är en utåtriktad och erfaren receptionist för uppdraget till Gunnar Karlsen i Solna. Du kommer att vara företagets ansikte utåt och är den som tar emot och välkomnar såväl medarbetare som företagets gäster. En viktig del av arbetet är också faktureringen, vilket kräver att du har arbetat med detta tidigare. Som receptionist har du bl.a följande arbetsuppgifter:

• Inköp av kontorsmaterial och posthantering
• Hantering av kaffemaskin, skrivare och dylikt
• Fakturering
• Andra administrativa uppgifter som kan tillkomma

Uppdraget startar 1 april och beräknas pågå i 6 månader med god chans till förlängning. Du arbetar 75% under kontorstider och utgår från kontoret på Solna strandväg, bara några meter ifrån tunnelbanan. Som receptionist blir du en viktig person på kontoret och bidrar till den trevliga och välkomnande stämning som råder på kontoret. Låter det som något för dig? Då ser vi fram emot din ansökan!

Din bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, gärna från en roll som receptionist eller kontorist. Det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av fakturahantering och service. Du hanterar svenska flytande, i såväl tal som i skrift.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som receptionist ser vi gärna att du är en utåtriktad, engagerad och ansvarsfull person som tycker om att vara spindeln i nätet och få saker och ting att hända. Du är en person som gärna hjälper andra och som har en god initiativförmåga. Du trivs i en roll där du är den många vänder sig till för att få hjälp med såväl stort som smått. I övrigt är du en positiv person som bidrar till en god och trevlig arbetsmiljö. Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Deltid/Solna

Tillträdesdag
1 april

Information
Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 75% Tillsvidare
  • Publicerat: 10 mars 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


15 november 2024

Administratör

Administratör

13 november 2024