OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en miljö där det händer mycket? Tycker du att det är roligt att få en utmaning samtidigt som du får arbeta i en miljö där du träffar människor? I så fall bör du söka vår tjänst där vi söker en erfaren Receptionist till ett statligt verk beläget i centrala Göteborg! Som receptionist kommer du att arbeta med traditionella receptionsuppgifter såsom att ta emot besökare och svara i växeln. Du kommer vidare att hjälpa till med internservice och därmed arbeta med att boka lokaler, posthantering, ha kontakt med leverantörer av kontorsmaterial och sköta inköp av enklare artiklar. Vidare kommer du att hjälpa till med planering av möten, hämta luncher, planera gemensamma aktiviteter osv. Det är en därmed en social tjänst där du får ha kundkontakt samtidigt som du kommer att arbeta med en del administrativa uppgifter. Kravprofil - Gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller administration - Erfarenhet av arbete i reception och administration - Erfarenhet av att göra enklare inköp - Mycket goda kunskaper i Office-paketet - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du kommer att arbeta i en miljö där händer mycket och inträffar förändringar varför du bör vara förändringsbenägen som person och trivas i en sådan miljö. Du är en person som tar tag i saker och gör det bästa av situationen. Vidare är du serviceminded och prestigelös.