OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM OSS.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
VAD SÖKER VI?
För start omgående söker vi nu en receptionist/kontorsassistent till vår kund. Kunden är verksam inom bank finans med lokaler mitt i centrala Stockholm och uppdraget avser heltid 16 månader framåt.
OM UPPDRAGET.
I rollen som receptionist/kontorsassistent ansvarar du för att kontoret är rent och trivsamt, att besökare får ett trevligt bemötande samt hjälper dina kollegor med diverse administrativa uppgifter. Du kommer svara i telefon och vara ansvarig för konferensrum och möten, hjälpa till att beställa luncher, fika frukt osv, samt hjälpa till med post- och budhantering.
OM DIG.
Du är en driven, initiativtagande och mycket serviceminded person. Du har en utpräglad noggrannhet, är flexibel, ansvarstagande och skulle aldrig lämna någonting halvfärdigt.
Du trivs med att arbeta självständigt men är samtidigt mycket anpassningsbar och har hög samarbetsförmåga. Det är viktigt att du själv kan ta initiativ till nya rutiner samt se uppgifter som behöver utföras.
Du har tidigare erfarenhet från liknande arbete inom kontor/administration och arbetat minst några år inom servicebranschen. Vidare kräver tjänsten mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift.
Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01