OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Arbetsbeskrivning
Som receptionist har du en nyckelroll i verksamheten. Din roll innebär att du kan vara den första eller den sista gästen möter och därav är det oerhört viktigt att du alltid är på tå och överträffar gästerna förväntningar så att de blir goda ambassadörer.
Du kommer att ha många kontaktytor både internt och externt samt ansvara för många viktiga funktioner. Ditt mest betydelsefulla uppdrag är att alltid ge högsta möjliga service både till vår kund och deras gäster samt till dina arbetskamrater. Dina arbetsuppgifter inkluderar att ta emot externa besökare samt att ansvara för löpande administrativa uppgifter kopplade till receptionen.
Vem är du?
Vi söker dig med servicebakgrund, gärna från hotell- eller restaurangbranschen, och det är meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll där du fungerat som ansiktet utåt och/eller arbetat med intern service.
För att trivas hos oss ska du vara utåtriktad och ha lätt för att kommunicera, du är noggrann och ansvarsfull. Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska samt har goda kunskaper i Outlook och Officepaketet. Du är bra på att organisera och strukturera ditt arbete och du har förmågan att snabbt kunna växla fokus, vilket medför att du är flexibel och trivs med att ingen dag är den andra lik. Du är en person som tar egna initiativ och gärna levererar det där lilla extra.
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas en bred, omväxlande och mycket social roll inom ett spännande, dynamiskt och generöst företag. Du kommer att utvecklas både på ett professionellt och på ett personligt plan och du kommer att skaffa dig många värdefulla kontakter inför framtiden.
Vi söker dig som brinner för att ge högklassig service, är flexibel och en positiv problemlösare när det behövs. Du kommer att vara en del av vårt serviceteam där du arbetar i vår reception. Du trivs i servicerollen och tycker om ett högt arbetstempo med varierande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, serviceinriktad och tycker om att möta nya människor. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet från receptionsarbete eller servicebranschen.
• Svara och förmedla samtal i telefonväxeln.
• Koppla samtal
• Ta meddelanden
• Ge hänvisningar och informationsförmedling.
• Receptionsarbete
• Arbeta för att uppfylla målet nöjd kund samt bevara en god kundrelation.
Om tjänsten
Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 1 år. Tjänstgöringsgraden är på 75% med stor chans till utökning.
Arbetstiden är under kontorstider måndag - fredag.
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2022-06-30. Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!