OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Familjeassistans i Sverige AB är ett tjänsteföretag inom branschen personlig assistans.
Till vårt team i Umeå söker vi nu en erfaren, effektiv och ambitiös redovisningsekonom med kunskap även inom lönehantering.
Arbetsuppgifterna innefattar uppföljning, bokslut, rapportering och rapportanalys samt löpande arbete med bokföring, kontroller och allmän administration.
God systemvana och minst fyra års erfarenhet av boksluts- och redovisningsarbete är ett krav.
Tjänsten är en heltidstjänst, tillträde sker så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.
Välkommen att mejla ditt cv och ett personligt brev till jobb@familjeassistans.se, där du beskriver varför just du vill arbeta hos oss. Vi besvarar inga frågor om tjänsten via telefon utan kommer löpande att kalla de sökande vi bedömer som intressanta till intervju.
Senast den 1 juli vill vi ha din ansökan.