OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skriv din ingress här
Låter det roligt att arbeta med redovisning, momsavstämmningar och koncerninterna bokningar? Har du erfarenhet av redovisning? Då kan du vara Redovisningsekonomen vi söker!
Om uppdraget
Till vår kund, en verksamhet inom hållbarhet i Västsverige, söker vi nu en konsult för arbete inom Redovisning. Uppdraget beräknas starta i början av mars och pågå till sista januari 2023. Omfattningen är heltid med placering i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som Redovisningsekonom kommer du arbeta med främst inom bokslutsarbete, månads- delårs- och årsbokslut. Du kommer även att arbeta med momsavstämning och momsdeklaration. Vidare kommer du att arbeta med kontoavstämningar där avstämningar görs mellanhavanden i koncernen och myndigheten. Koncerninterna bokningar mellan bolag/affärsområden är ett området som du kommer arbeta med.
Dina kvalifikationer
- Universitet/högskoleutbildning och/eller specialiserad yrkeskunskap inom området.
- Yrkeserfarenhet i minst tre (3) år.
- Goda kunskaper i MC Office
- Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift
För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann och ordningsam person som gillar att arbeta strukturerat. Du har lätt för att arbeta med siffror.
Vi tror även att du är analytisk och bra på att se detaljer, helheter och samband.
Vad vi erbjuder dig
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg 073 746 38 00 sofia.sundberg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på vikarie@bemanniq.se alternativt 08-122 00 450.
BemannIQ är ett svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader. BemannIQ är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2015, Miljöcertifierade enligt ISO 14001:2004, Arbetsmiljöcertifierade enligt OHSAS 18001:2007 samt certifierade inom Informationssäkerhet ISO/IEC 27001:2015.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson