Erfaren samordnare som kan arabiska

Erfaren samordnare som kan arabiska

Arbetsbeskrivning

Vi arbetar med personlig assistans (LSS) och söker nu en erfaren samordnare till vår verksamhet i Stockholm. Stor merit om du även kan tala arabiska då vi har flertalet kunder och personal som talar arabiska.
För denna tjänst behöver du tidigare erfarenhet av att vara samordnare inom personlig assistans. Du får eget kund ansvar, ansvarar för att insatser hos uppdragsgivaren (kunden) med rekrytering, personal samtal, schemaläggning, arbetsmiljö, riskanalyser, social dokumentation, genomförandeplaner mm som omfattas av vårt ansvar som utförare och arbetsgivare. Arbetet som samordnare omfattar även myndighetskontakter med kommun, Försäkringskassan, Arbetsförmedling etc.
Som samordnare hos oss kommer du arbeta nära verksamhetschef, VD och andra chefer. Som samordnare är du ofta främsta kontaktperson för kunden och men även personalgruppen (de personliga assistenterna).
Viktigt att du också är självständig och kund inriktad. Just för denna tjänst är erfarenhet och kunskap av att arbetat som samordnare tidigare ett SKALL krav. Språkkunskap i arabisk är mycket meriterande, professionell nivå med svenska är självklart skall krav.
Vi söker dig som är en erfaren och kund inriktad men även med en stor portion sunt förnuft och kvalitetstänkande för att bygga Sveriges bästa assistansbolag med oss.
Du måste kunna arbeta självständigt, ha stark drivkraft, vara social och en förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift.
Nordisk Hem & LSS Assistans är ett företag inom vård och omsorg som fokuserar på personlig assistans. Vi har tillstånd av IVO för personlig assistans LSS, avlösning LSS samt ledsagning LSS. Vi fokuserar på kunden och individen där verksamhet präglas av flexibilitet, lyhördhet samt att man alltid sätter kundens behov och önskemål i fokus. Företaget har starka humanistiska värderingar och vill attrahera Sverige bästa och mest engagerade medarbetarna till ett företag som decentraliserar och fokuserar på lokala team och kunder.
Vi arbetar varje dag för våra kunders högsta möjliga livskvalitet i form av trivsel, glädje, trygghet samt personlig utveckling. Vi är medlemmar av Vårdföretagarna, har kollektivavtal både för assistenter och tjänstemän.
Vi ber dig ange löneanspråk i din ansökan samt att ansökan och alla eventuella frågor kring tjänsten endast skickas till oss via e-post ansokan@nordiskassistans.se.
Vi eftersträvar ett mångkulturellt samt diversifierat team och uppmuntrar därför dig med egen funktionsvariation att söka tjänsten.
Välkommen att vara med i vårt team!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordisk Hem & LSS Assistans LIDINGÖ
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2024
  • Ansök senast: 31 juli 2024

Postadress

Hos kunden
LIDINGÖ, 18182

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024