OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Denna verksamhet behöver erfaren samverkansledare i upphandlingsskedet och genomförandet för flera på varandra följande renoveringsprojekt. Dina arbetsuppgifter kommer delas upp i olika faser och kommer bland annat innefatta:
Att planera och leda start-workshops
Att göra uppföljning under projekt, slut-workshops och erfarenhetsåterföring etappvis
Att planera och leda start-workshops
Att göra uppföljning under projekt, slut-workshops och erfarenhetsåterföring.
För att du ska kunna hantera detta uppdrag behöver du kunna uppfylla följande krav:
Högskoleutbildning alt. utbildning som beställaren bedömer likvärdig
Mycket god kännedom och förståelse för AMA AF
Mycket god kännedom och förståelse för ABT 06 och AB 04
Mycket god erfarenhet att handla upp entreprenader med arbetsformen partnering enligt LOU
Rollen har sin utgångspunkt i Stockholm och avser en heltidstjänst.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.