OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Scrum Master med några års erfarenhet av uppdrag inom både privat och offentlig sektor till ett långt uppdrag hos vår kund i Stockholm.
Uppdraget som Scrum Master innefattar att möjliggöra och bidra till kundens uppdrag och mål genom att stödja, coacha och utbilda teammedlemmar och intressenter för effektivt flöde och leveransförmåga, att säkerställa och möjliggöra att agila värderingar, principer och metodstöd förstås, praktiseras och förbättras på teamnivå.
Det innefattar även att hantera och optimera flödet av värde på team nivå med hjälp av olika verktyg som utgår från agila principer, att ta fram och följa upp relevanta mätetal på team nivå samt att bidra med kompetenshöjande aktiviteter för Scrum Masters i verktyg, mindset och metodik kopplat mot Agila principer.
Du är en senior Scrum Master med några års erfarenhet av uppdrag med en tydlig ledarroll. Du har tidigare erfarenhet av arbete från större organisation och tvärfunktionella team. Du kanske har varit ledare med personalansvar där du har arbetat agilt? Du behöver även kunna svenska och engelska i tal och skrift.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.