OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett brinnande intresse för problemlösning och service? Sitter du idag i second line support och känner att du vill byta arbetsplats? Då bör du söka denna roll!
Dina arbetsuppgifter:
Kunden vill stärka upp sitt supportteam som idag består av 14 medarbetare. Du kommer att ingå i ett härligt team där din vardag kommer att bestå av att arbeta med support via telefon, mejl, ärendehanteringssystem, fjärrstyrning och felsökning på mjukvara. Du kommer att supportera kunder som är verksamma inom olika branscher.
Din arbetsdag kommer att innefatta:
• Support via telefon, mejl, ärendehanteringssystem, fjärrstyrning eller på plats
• Felsökning och teknisk problemlösning
• Supportera klienter, nätverk och/eller applikationer
• Sköta konto- och behörighetsadministration
• Installation av program samt lösa kommunikationsproblem
• Supporta, underhålla, installera och byta ut utrustning
Vi söker dig som har:
• Minst 3 års erfarenhet av Second Line Support
• 2 års erfarenhet av Microsoft 365
• Administrerat Microsoft 365 och Azure AD i en hybridmiljö
• God förmåga i att kommunicera tekniska detaljer och funktioner
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Som person är du:
• Serviceminded
• En lagspelare med god samarbetsförmåga
• Kommunikativ
• Problemlösande
Övrig information
• Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
• Omfattning: Heltid
• Placering: Göteborg
• Du kommer att vara anställd via Coegi Consulting och uthyrd till vår kund.