OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erfaren sekreterare till vår uthyrningsverksamhet sökes till stort internationellt företag i Södertälje Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Arbetsuppgifter Du kommer jobba som PA/chefsekreterare med för rollen normalt förekommande arbetsuppgifter som till exempel att boka möten, inbjudningar och andra förberedelser.Protokollskrivning, granska och kontera fakturor.Sköta löpande inköp till avdelningen samt lokalplanera möteslokaler mm. Du ska ha mångårig erfarenhet ifrån motsvarande eller snarlik roll sedan tidigare och behärskar engelska flytande i tal och skrift.Naturligvis har du mycket goda kunskaper i Office-paketet och älskar att få ge service på olika vis.Personliga egenskaper För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.Detta erbjuder Adecco dig Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.