OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Södertälje söker Sekreterare till vår kund!Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Du kommer fungera som chefernas coh övriga på avdelningens "högra hand". Erfarenhet: Du har jobbat som sekreterare i minst 1 åreller haft en snarlik befattning tidigare.Du behärskar engelska mycket väl i både tal och skrift meriterande är om du har internationella erfarenheter.Ytterligare krav är att du har mycket goda kunskaper i MS Office. Personliga egenskaper: För att jobba som konsult och passa i denna roll som Sekreterare bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Detta erbjuder Adecco dig: Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Fakta om anställning: Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje.Arbetsplats och arbetsuppgifter varierar. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Du söker tjänsten via vår hemsida www.adecco.se Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker via denna annons.