OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Veterankraft är en jobbplattform för personer från 55 år och äldre. Som tjänste- och bemanningsföretag hyr vi ut 55-plussare till företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av 55-plussare med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll.
Om oss
En Veteran inom Veterankraft AB har en viktig uppgift och egenskap: att vara centrum för positiv energi. Den positiva energin återspeglas i ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande med en underliggande glädje och kamratskap. Det skall vara roligt att jobba för oss och det skall vara roligt att vara kund hos oss.
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi 2st erfarna administratörer/arkivarie till ett företag i centrala Stockholm. Uppdraget kommer pågå på heltid under ca 1 månad från mitten av januari. Arbetstiderns är måndag - fredag mellan 08:30 - 16:00. Företaget ligger i centrala Stockholm med bra kommunikationsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter som administratör/arkivarie innebär att du kommer jobba med att sortera och arkivera personalakter. Arbetet kommer vara monotont, men som person vänder du detta till något positivt och här får du chansen att hjälpa ett företag med att få ordning och reda på kontoret. Du kommer få två dagars introduktion, och sen är du igång i fullt arbete.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat som administratör/ arkivarie. Som person är du lyhörd, noggrann och kan arbeta i ett högt tempo. Ni kommer jobba ihop två och två varför det är viktigt att du har lätt för att samarbeta och vara lyhörd. Du kommer få givna instruktioner för detta uppdrag som måste följas då alla akter i sin tur ska inskannas. Då jobbet är monotont, är du inställd på detta redan från början och ger inte upp innan jobbet har genomförts. Du behärskar svenska i tal och skrift.
Ansökan
Låter detta intressant? Välkommen in med din ansökan till oss. Urval sker löpande.