OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter en innovativ arbetsplats som brinner för att göra världen grönare? Då är Consat platsen för dig! Sedan 1986 har vi älskat att göra skillnad för människor världen över genom modern teknik! Vi är stolta över att vara en ledande nordisk aktör inom kollektivtrafiken och vårt team består av passionerade människor som vill driva innovationen framåt🌿🌍
Om rollen
Som supporttekniker kommer du ha kontakt med olika kunder och ställas inför tekniska utmaningar som du antingen löser självständigt eller tillsammans med ditt team. Med en omfattande teknisk bredd i arbetet, ger denna position möjlighet att utvecklas och utmana dina tekniska färdigheter på daglig basis!
Vad vi kan erbjuda dig:
- Utvecklingsmöjligheter, en stimulerande och varierande miljö
- Möjligheten att uppleva teamarbete med olika tekniska kompetenser och frihet att utforska din egna väg!
- Kollektivavtal och bra förmåner
Vi letar efter dig som:
- Tycker om att få ha en teknisk bredd och få hantera en komplex (men spännande) produkt
- Har erfarenhet av ex. nätverk, databas, hårdvara, installation, konfigurering och felsökning
- Har jobbat med andra linjens support
- Är kommunikativ och trivs med att jobba nära kund
- Har minst 2 års relevant eftergymnasial utbildning, gärna inom elektronik/data eller likvärdig
- Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska
Meriterande om du har någon form av kunskap inom mjukvara.
Urvalsprocessen sker löpande och vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten kontakta: hesho.serray@consat.se
Vår långsiktiga syn på våra medarbetare har bidragit till att Consat för elfte året i rad har utsetts till ett av Sveriges 100 Karriärsföretag! Läs mer på: www.consat.se (http://www.consat.se/) & Din karriär börjar här - Consat (teamtailor.com) (https://consat.teamtailor.com/)