OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du det låter spännande med en utmanande roll där du får jobba mycket med kreativ problemlösning? Vill du även jobba på ett attraktivt företag mitt i City. Perido söker en person till ett uppdrag på ett år med möjlighet till fast anställning. Du kommer att jobba hos ett företag som erbjuder rådgivning och handfast hjälp inom affärsutveckling till andra företag. Här erbjuds en varierande och omväxlande arbetsmiljö med möjlighet till många nya kunskaper och erfarenheter. I tjänsten som Systemförvaltare får du möjlighet kombinera dina IT- och ekonomikunskaper med ditt skarpa sinne för problemlösning. Här kommer du att arbeta med utveckling, förvaltning, support och utbildning av företagets affärssystem. Tyngden i tjänsten ligger på förvaltning och support. Du kommer se till att affärssystemet fungerar utan problem och agera 2nd line support där du löser problem som skickas vidare till dig via helpdesk. I tjänsten ingår även att driva förbättringsarbete. Här kommer du arbeta mot att effektivisera och automatisera arbetet med hjälp av företagets affärssystem. Detta innebär att du kan komma att driva vissa projekt. Du kommer även att uppdatera och skapa manualer samt hålla regelbundna utbildningar internt. Kravprofil - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller IT - 2-5 års erfarenhet av CRM och/eller förvaltning och användning av affärssystem - Förståelse för ekonomi och redovisningsprinciper - Mycket meriterande med erfarenhet av projektredovisning - Mycket meriterande med erfarenhet av affärssystemet Agresso - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är personen som tycker om att arbeta i en stimulerande miljö där du får möjlighet att hitta kreativa lösningar på nya problem. Vidare är du en social person som trivs i en miljö där du får arbeta och umgås nära dina arbetskamrater. Du besitter även en god samarbetsförmåga och är lyhörd gentemot andra människor i din närhet.