Erfaren upphandlare sökes till kund i Söderhamn

Erfaren upphandlare sökes till kund i Söderhamn

Arbetsbeskrivning

Har du minst 5 års erfarenhet av offentlig upphandling? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund i Söderhamn söker en kvalificerad upphandlare från och med 15 oktober 2022. Uppdraget löper fram till 30 april 2023 och är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att ansvara för flera upphandlingar parallellt. Din uppgift är att säkerställa att upphandlingarna sker professionellt, affärsmässigt och i enlighet med gällande lagar, regler och riktlinjer. Inköpschefen kommer att tilldela olika upphandlingsuppdrag utifrån de uppdragsbeställningar som verksamheten skickar in.

Du kommer att arbeta nära kommunens olika beställare och sakkunniga.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som är serviceinriktad och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Som person är du noggrann, drivande och analytisk och har lätt för att samarbeta med andra människor. Du är strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt, har god pedagogisk förmåga och uttrycker dig korrekt i tal och skrift på svenska.

Krav för tjänsten:

- Högskoleutbildning om minst 180 hp med inriktning mot teknik, ekonomi eller juridik eller motsvarande kompetens
- Minst 5 års erfarenhet av upphandling inom offentlig verksamhet



Meriterande för tjänsten:

- Kunskap inom entreprenadrätt och erfarenhet av entreprenadupphandling

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2022
  • Ansök senast: 10 mars 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024