OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren upphandlare som söker en ny spännande utmaning inom fastighetsbranschen? Ta chansen och sök rollen som upphandlare!
Dina arbetsuppgifter
Vår kund söker en erfaren upphandlare för att stötta inköpsavdelningen. I din roll så arbetar du bland annat med upphandling, direktupphandling, förnyad konkurrensutsättning, avtalsförvaltning och beställarstöd som primära uppdrag. I dagsläget är det tre upphandlare som alla hjälps åt med bolagets inköpsbestyr kring att förvalta ca 19 000 hyresrätter. Uppdraget är visstid 6 månader med chans till förlängning.
Om företaget
Företaget är ett allmännyttigt bolag verksamma inom fastighetsbranschen i Göteborg. Hos företaget prioriteras trivsel, framåtanda samt vikten av att hjälpas åt tillsammans. Med över 60 år i branschen så besitter bolaget och dess medarbetare hög kompetens inom dess verksamhetsområde. Mer information ges vid ett eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
Skallkrav:
- God erfarenhet av inköp enligt LOU
- Svenska i tal och skrift
Meriterande:
- Utbildning i LOU eller likvärdig erfarenhet
- Utbildning i inköp, upphandling eller likvärdig erfarenhet
- Administrativ erfarenhet
- Erfarenhet från inköp till offentlig sektor
- Erfarenhet av entreprenadjuridik, avtalsrätt, OSL
- Erfarenhet av att teckna ramavtal- och kontrakt
Stor vikt läggs vid din personliga lämplighet för rollen. Vi ser att du är
strukturerad och självgående då du självständigt ska kunna genomföra upphandlingar.
Vi söker dig med ett affärsmässigt synsätt då du kommer få helhetsansvar för upphandling och avtalsförvaltning. Vidare värdesätter du samverkan och dialog, samtidigt som du är tydlig i din kommunikation och har förmåga att fatta självständiga beslut.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Tjänstgöringsort
Göteborg
Publiceringsdatum
2020-03-19
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna