Erfaren upphandlare till myndighet i Stockholm

Erfaren upphandlare till myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget
Vi söker en upphandlare till myndighet i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 100 % med start 2023-08-14 och beräknas pågå fram till 2023-12-31.

Dina arbetsuppgifter

- Stötta myndigheten i uppbyggandet av en inköpsfunktion med framtagande av mallar, arbetsprocesser och dokumentation.

- Du ska arbeta praktiskt med att genomföra en mängd inköp till myndigheten, via Kammarkollegiet, men även direktupphandlingar och upphandlingar kan förekomma.

- Hantera offerter/anbud och urval av leverantörer.

- Arbeta med att uppdatera avtalsregister, göra avtalsuppföljning, behovsanalyser och marknadsundersökningar.

- Du ska utföra administrativa moment i inköps- och upphandlingsförfarandet. Som exempel kan nämnas tilldelning av kontrakt och ta fram avtal, samt uppföljning av efterlevnaden av åtaganden enligt kontrakten.

För att trivas i rollen tror vi att du gillar att arbeta självständigt, har god samarbetsförmåga, vara noggrann och lösningsorienterad.

Dina kvalifikationer

Högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, YH-utbildning som upphandlare/inköpare eller likvärdig utbildning samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

Goda kunskaper inom LOU/LUF

Erfarenhet från att arbeta med upphandlingsverktyg t.ex. TendSign, Mercell

Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010-26 446 46.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2023
  • Ansök senast: 1 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024