Erfaren VD-assistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en VD-assistent till en av våra kunder, ett världsledande bolag inom bilbranschen. Bolaget är beläget i Alvik och det gäller en sommarinhyrning fram till 2016-09-30 med möjligheter till förlängning och uppdraget startar omgående. Ditt uppdrag som VD-assistent är att hjälpa och stötta VD och ansvarig för området Norden och Baltikum men även stötta de andra delarna av avdelningen. Du erbjuds ett varierande och utmanande arbete som kräver hög administrativ förmåga och stor integritet. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att;
• Hantera kommunikation och informationsflöde till VDn
• Hantera nationella och internationella reseförfrågningar
• Samordna ledningsmöten, VIP besök och andra frågor som hör samman med detta
• Hantera mötesscheman, möten och tillhörande dagboksanteckningar
• Genomföra diverse inköp och godkännande av fakturor
• Följa upp bolagets policies, processer och instruktioner, inklusive de
om icke-diskriminering, säkerhet och omsorgsplikt och kvalitetsledningssystem
• Utföra andra eventuella uppgifter som tilldelas

Din bakgrund

Vi söker dig som har några års erfarenhet som chefssekreterare eller VD-assistent. Du har goda kunskaper inom Officepaketet och Outlook. Du talar och skriver svenska och engelska flytande.

Personliga egenskaper

Som person har en hög social kompetens och mycket goda kommunikativa egenskaper. Då det här är ett arbete där ingen dag är den andra lik och arbetsuppgifterna omväxlande så är det viktigt att du trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo! Vi söker en person som har ett strukturerat arbetssätt karaktäriserat av professionalism, initiativrikedom, prestigelöshet och flexibilitet. Du är van vid att arbeta självständigt, lösningsorienterat, och med stor integritet och är en god administratör.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning/Heltid/Alvik

Tillträdesdag

Omgående

Information

Skicka in din ansökan redan idag, kunden önskar CV & Personligt brev på engelska! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag går ut och intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!

Hos oss på Lernia får du möjlighet att prova på uppdrag hos våra kunder i flera olika branscher. Som konsult hos oss fungerar mycket på samma sätt som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och företagshälsovård. Hos oss har du som konsult nära kontakt med din konsultchef genom hela din anställning, vars främsta syfte är att få dig att utvecklas i din yrkesroll och trivas på din arbetsplats.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 20 maj 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024