OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till vår kund söker nu vi en erfaren assistent som skall underlätta tre högt belastade chefer.
Tjänsten är 60-80%.
I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
- Mötessamordning och koordinering av deltagare i möten
- Bokning av konferensrum, mat etc vid större besök och event
- Ansvar för planering av julbord och presentinköp
- Huvudansvar för uppdatering av information och nyhetsbrev på intranät
- Beställning av datorer och telefoner till medarbetare
- Personaladministration
- Onboarding och offboarding av medarbetare och konsulter
- Ansvar för administrering av tullfakturor
Din kompetens
Vi söker nu dig med gedigen administrativ erfarenhet. Du har tidigare innehaft en roll som VD-assistent, eller likvärdigt, och är väl medveten om utmaningarna i den typen av tjänst.
Koncernspråket är engelska och känner dig bekväm i att kommunicera på engelska i tal och skrift.
Övrigt
För den här tjänsten kommer du att vara anställd hos Procruitment AB.
Lön: Fast månadslön
Omfattning: 60-80% tom 31 dec, med chans till förlängning
Start: Omgående
Placeringsort: Ludvika
Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!
Om oss
Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.
Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon.
Kontaktpersoner på detta företaget
Markus Rosen
+46 (0)70-766 36 73