OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG söker nu för kunds räkning flera servicedesktekniker.Här har du möjlighet att arbeta i en varierad servicedesk på ett internationellt och snabbt växande IT-tjänsteföretag.Som servicedesktekniker blir du en del av ett team som ger support via telefon och mail åt 13 olika externa kunder.Du kommer att arbeta med incident hantering i Windowsmiljö.Dina arbetsuppgifter bli att ta hand om kontoadministration, grupp policies och lösenordshantering i Active Directory.Arbetet som servicedesktekniker är varierat och du kommer även hjälpa till med mer avancerade tekniska problem.Tjänsten är på heltid med start omgående.Arbetstiderna är vardagar kl.08.00-17.00.Var tionde vecka kommer du att arbeta kl.07.00-16.00 alternativt kl.11.00-20.00.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.Profil Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter i servicedesk eller internsupport.Du har goda kunskaper i Windows, Active Directory och Exchange.Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.Det är meriterande om du har studerat eftergymnasiala kurser alternativt har en KY-examen inom IT.Som person är du serviceinriktad, ordningssam och stresstålig.Du trivs med att arbeta strukturerat och är snabblärd.Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.Du ansöker om tjänsten enkelt genom att registrera dina kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV i vår databas.Följ anvisad länk.TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer.Vi samarbetar med många ledande bolag och vi erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdena kundtjänst/administration, ekonomi/HR/lön och data/IT.Vi finns representerade med kontor i Stockholm och Göteborg.Läs mer om oss på www.tng.se