Erfarenhet av administration och kommunikation?

Arbetsbeskrivning

Nu behöver vi en administratör med vana av arbete på kommunikationsavdelning till vår kund inom läkemedelsbranschen!Tjänsten är på 50%. Dina arbetsuppgifter Ge administrativ support till tre hälsoekonomer samt CAD.Detta omfattar att skapa ?purchase orders?, sköta fakturering samt hantera normala reseadministrativa uppgifter.Du kommer även att självständigt administrera och driva processer kring framför allt extern kommunikation.Detta innefattar att koordinera pressreleaser gentemot olika interna intressenter samt externt gentemot översättare etc.Erfarenhet Vi söker dig med relevant utbildning inom kommunikation/administration.Du har yrkeslivserfarenhet från kommunikationsarbete i en komplex miljö, samt gärna även vana från att arbeta med administrativa uppgifter såsom hantering av fakturor och reseadministration.Du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, samt gärna en god förståelse av övriga nordiska språk (speciellt finska, dock endast ett önskemål).Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.Vi söker dig som är en god organisatör med viss insikt i projektledning.Du har vana att arbeta självständigt såväl som i komplexa strukturer med ganska korta tidsramar.Din kommunikationsförmåga är mycket god och du har möjlighet att hantera flera uppgifter samtidigt. Vem söker vi?För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Uppdraget ska tillsättas omgående och pågår tillsvidare.Arbetet är förlagt på deltid men kan eventuellt bli mer på sikt. Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen att söka!

Sammanfattning

Postadress

Kungsgatan 60
Stockholm, 10224

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024