Erfarenhet av administration, reception, kundtjänst och/eller service? -...

Erfarenhet av administration, reception, kundtjänst och/eller service? -...

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice, administration och daglig problemlösning då har vi jobbet för dig! Vi söker nu profiler med erfarenhet ifrån kundtjänst, administration, reception och/eller service för uppdrag hos våra framgångsrika kundföretag i Stockholm.

Vi söker dig som är driven, serviceinriktad och vass på administration och vill jobba hos större företag med bra värderingar.

Arbetsuppgifter
Vill du anta en otroligt viktig roll i ett företag med att supporta människor dagligen både internt och externt och bidra med exceptionellt god kundservice? Du kommer jobba i ärendehanteringssystem/CRM-system samt Excel m.fl. Dina främsta arbetsredskap kommer vara telefon och dator där du kommunicerar via chatt, mail och samtal.

Mer info om tilltänkt tjänst fås vid en första kontakt. Vi anpassar tjänst efter din profil.

Kvalifikationer
- Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning och vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet.
- Du har mycket god datorvana, är snabb på tangenterna i chatt och mail samt CRM-system.
- Du hanterar MS Office och har lätt för att lära dig nya system.
- Du bör vara mycket duktig på att utrycka dig på svenska i tal och skrift samt kunna anpassa dig efter olika typer av människor och deras behov

Personliga egenskaper
För att lyckas behöver du vara mycket serviceminded, snabblärd och lösningsorienterad. Som person är du glad, energisk och har lätt för att växla upp en nivå vid högre belastning under olika säsonger. Du bör ha ett mycket gott tålamod och vara stresstålig. Viktigt är också att du är noggrann, strukturerad och duktig på att återkoppla till kunder samt kollegor. Du har även ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ samt är flexibel i arbetet och inför olika arbetsuppgifter. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.

I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningar. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden och dina kollegor. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Ansökan och tillträde
Detta är en tjänst på heltid, med start under vintern 2021 alt. våren 2022. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18, beroende på uppdrag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Stora chanser finns att bli rekryterad till kundföretaget.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via denna annons.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2022
  • Ansök senast: 24 augusti 2022

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024