OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete och är intresserade av att ha Polismyndigheten som arbetsplats? Är du ansvarstagande, har god samarbetsförmåga och är flexibel – fortsätt gärna läs!
Om tjänsten
Vi på Perido hjälper Polismyndigheten med konsulter för ett uppdrag med start nu i juni. Polismyndigheten önskar fem administratörer som kommer arbeta med beredning av ärenden; exempel på uppdrag kan vara inom kontospårning och analys. Din samarbetsförmåga kommer spela stor roll, då du kommer ingår i ett team och löpande kommunicera med andra.
Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm, arbetstider 08:00-16:30 med 30 minuters lunchrast. Arbetet kommer att utgå från kontoret men det kan bli aktuellt med en hybridlösning av arbete på plats och distansarbete.
Tjänsten är säkerhetsklassad, och du kommer att behöva genomgå registerkontroll och säkerhetsprövning.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta med ett brett spann av administrativa uppgifter. Rollen innebär många kontaktytor och därför kommer din servicesida få mycket utrymme. Exempelvis;
Sköta administrativa rutiner
Planera och samordna
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
Assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
Hantera kontakter med anställda och allmänhet
Utreda, granska och handlägga ärenden
Dina egenskaper
Vi söker dig som är flexibel och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Du drivs av möjligheten till utveckling och får energi av att ta dig an utmaningar. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet. Till sist är du noggrann och arbetar väl med andra – en riktig teamplayer!
Om du känner att detta kan vara något för dig så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag, sista ansökningsdagen är 2023-05-10!
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom administration
Goda kunskaper i MS Office
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Omfattning och tillträde
Uppdraget är på heltid, med start snarast efter godkänd registerkontroll och säkerhetsprövning. Uppdragslängden är till och med 2023-10-31, med möjlighet förlängning (till 2024-03-31). Semester kan gå att lösa efter dialog med ansvarig på Polismyndigheten.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänsten referensnummer 33904 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.