erfarenhet av ekonomisystemet Pyramid

Arbetsbeskrivning

Poolia Ekonomi AB Presentation Har du erfarenhet av arbete med kund- och leverantörsreskontra samt lönehantering och vill arbeta på ett företag med en dynamiskt och engagerad företagskultur? Då kan vi ha ett arbete till dig nu när vi söker en ekonomiassistent till ett konsultuppdrag. Uppdraget som är på heltid är indelat i två perioder, det vill säga 3 - 11 juni samt 21 juli - 6 augusti. För att söka denna tjänst är det ett krav att du kan arbeta båda perioderna. Vår kund är marknadsledande inom sitt område i livsmedelsbranschen och sitter i ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm. De som arbetar hos vår kund är tävlingsmänniskor som älskar att vinna och därför gärna ger det lilla extra varje dag. Vill du vara en del av det teamet? Ansök redan idag. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med kund- och leverantörsreskontran i Pyramid samt sköta löneadministrationen för de 33 anställda med månadslön. Du kommer även att hantera reseräkningar i Kontek. Utbildning/erfarenhet Uppdraget riktar sig till dig som har eftergymnasial utbildning med ekonomisk inriktning samt några års erfarenhet av arbete med ovanstående uppgifter. Du har mycket goda datorkunskaper och är en van användare av Officepaketet med tyngdpunkt på Excel. Har du tidigare arbetat i Pyramid och/eller Kontek är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och i denna process söker vi dig som är noggrann, prestigelös och självgående. Vidare har du en positiv inställning samt lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Pizzignacco

Asaad Amaya

Frida Aronson

Elisabeth Axelsson

Sebastian Monadjemzadeh

Filippa Finnström
08-555 650 28
Sebastian Monadjemzadeh
08-555 540 12
Anton Rådh

Johan Iggbom

Johan Iggbom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Ekonomi AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 april 2010
  • Ansök senast: 23 april 2010

Besöksadress

Box 207, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


21 november 2024