Erfarenhet av Salesforce eller CRM-system? Vi söker dig!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en backofficeadministratör till Dun & Bradstreet i Solna! Är du en problemlösare som gillar att ha koll på det administrativa? Är du flexibel och trivs med varierande uppgifter? Då kan det vara dig vi letar efter! Sök idag och bli en del av teamet!OM TJÄNSTENSom backofficeadministratör hos Dun & Bradstreet kommer du att ha en viktig roll i att hantera beställningar och supportfrågor kopplade till företagets kredit- och marknadstjänster. Du blir en del av ett team på 8 personer inom Nordic Customer Service, där ni tillsammans ser till att kundservice och leveranser sköts enligt avtal. Dina uppgifter inkluderar att förbereda fakturor, hantera krediteringar och sätta upp behörigheter vid nya leveranser.
Du kommer också att utreda ärenden, som felaktiga betalningsanmärkningar, samt se över och förbättra informationen till kunder. Rollen innefattar även GDPR- och sekretessfrågor. Kontoret ligger i Solna, men du kan delvis jobba hemifrån tack vare vår hybridmodell.
VI SÖKER DIG
Vi söker dig som trivs med att arbeta både självständigt och i team, har en stark servicekänsla och är noggrann med administrativa uppgifter. Du är positiv, strukturerad och lösningsorienterad, med minst 2 års erfarenhet av CRM-system, gärna Salesforce. Vi ser också att du har erfarenhetav fakturering
Du anpassar dig lätt till förändringar, tar ansvar och förstår kundernas behov. Du gillar att hitta lösningar och trivs i en miljö där du kan utvecklas och bidra till teamets framgång.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
PRAKTISK INFORMATION
Uppdragsgivare: Dun & Bradstreet Placering: Solna, hybridarbete Omfattning: Heltid, konsultuppdragLön: Enligt överenskommelseStartdatum: Enligt överenskommelseWORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2024
  • Ansök senast: 13 mars 2025

Liknande jobb


24 september 2024

24 september 2024

Kundservice till växande Power Hemelektronik

24 september 2024

Supportagent

24 september 2024