OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erfarenhet från kundservice och processarbete? Var med och skapa världens bästa serviceorganisation!
Anticimex söker nu en Administration Manager till region Mitt, bestående av kontor i Borås, Uddevalla, Göteborg, Skövde, Lidköping, Örebro, Jönköping, Norrköping och Linköping. Du kommer i rollen att utveckla administrationen och leveransen och tillsammans med våra övriga tre regioner skapa och implementera "best practice" för våra administrativa flöden. Du deltar i utvecklingen av administrativa rutiner och instruktioner vad gäller vår kundservice samt våra administrativa processer. Du samarbetar och är även med och fattar beslut tillsammans med processansvariga. Vidare utbildar och supportar du regionens kontor i administrativa processer och rutiner och arbetar tillsammans med de andra tre administration managers och även centrala funktioner. Du arbetar över hela region Mitt, din placeringsort är med fördel Stockholm, Göteborg, Linköping eller Norrköping. Vi tror att du kommer vara på resande fot 1-3 dagar i veckan. Vår ambition är att ha rollen på plats mitten av december.
Vi erbjuder dig
- En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
- En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
- Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
- Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
- Vi söker dig som har god vana från att driva förändringsprocesser inom administration, leverans samt kundservice
- Du har stor förståelse och erfarenhet från systemflöden, dels förvaltning men även förändringsarbete
- Du har tidigare arbetat med kundserviceprocessen i en beslutsfattande roll
- Du kan se helheten i leveransprocessen dvs från det att en tjänst eller produkt säljs till den levereras hos kund
- Meriterande om du har arbetat som kundservicechef
- Du är en prestigelös doer och trivs med både operativa och strategiska frågor
- Meriterande med kunskaper i IFS
- Som person är du kommunikativ, pedagogisk, lösningsorienterad och motiveras av och gillar kontakt med andra
- Dina kunskaper i svenska och engelska är goda, i så väl tal som skrift
- Tjänsten innebär resor inom regionen och du har därför B-körkort
- Du har mycket god datorvana och systemkunskaper
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 8/11-17. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar. För att ansöka, klicka på länken:
http://bit.ly/2gJgi2H
Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvariga Linda Edling linda.edling@anticimex.se 0721416203 alt Frida Willstein frida.willstein@anticimex.se 0703012339. Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, kontakta support@webcruiter.se Välkommen med din ansökan!
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 4 400 anställda i 17 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2016 en sammanlagd omsättning på ca 4,5 miljarder kronor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karl-Erik Jonsson
070-628 22 09
Jörgen Nilsson
0709-150047
Jörgen Nilsson
044-790 64 04
0709-50047
Alexander Storckenfeldt
08-517 634 08
Malin Brygg
076-8844259
Peter Johnsson
0510-214 61
Torbjörn Palm
0708-19 00 42
Karl-Erik Jonsson
070-628 22 09