Erfarenhet från kundservice, reception eller administration?

Erfarenhet från kundservice, reception eller administration?

Arbetsbeskrivning

Har du en passion för kundservice och trivs med att vara ansiktet utåt? Då kanvi ha den perfekta tjänsten för dig!
Vi letar just nu efter personer med erfarenhet inom kundtjänst, administration, reception och/eller service för uppdrag hos ett av våra väletablerade kundföretag i Stockholm.
Arbetsuppgifter
Om du vill spela en avgörande roll i ett företag genom att dagligen stötta människor både internt och externt och erbjuda enastående kundservice, då är detta jobbet för dig. Du kommer att använda ärendehanteringssystem/CRM-system samt Excel med mera. Dina huvudsakliga arbetsverktyg kommer vara telefon och dator, där du kommunicerar via chatt, e-post och samtal.
Ytterligare information om den aktuella tjänsten kommer att tillhandahållas vid första kontakt. Vi skräddarsyr tjänsten efter din profil och erfarenhet!
Kvalifikationer
Vi söker dig med åtminstone gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet
Du besitter mycket god datorvana, är snabb på tangentbordet när det gäller chatt och e-post, samt är bekant med CRM-system
Du är bekant med MS Office och har lätt för att sätta dig in i nya system
Du bör vara skicklig på att uttrycka dig väl på svenska både i tal och skrift
Det är meriterande om du tidigare har jobbat inom fordonsbranschen

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen behöver du vara serviceinriktad, snabb för att lära och lösningssökande i grunden. Som person är du positiv, energisk och har lätt för att anpassa dig till olika arbetsbelastningar under olika säsonger. Tålamod och stresstålighet är viktigt, och du bör också vara noggrann, strukturerad och skicklig på att kommunicera effektivt med både kunder och kollegor. Vi uppskattar också en effektiv arbetsmetod och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt i ett högt tempo.
Ansökan och tillträdeDetta är en tjänst på heltid, med start under de kommande månaderna. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18 beroende på uppdrag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Stora chanser finns att bli rekryterad till kundföretaget.
Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2024
  • Ansök senast: 23 oktober 2024

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024