OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ansvarsfull och ordningsam med tidigare erfarenhet inom IT & administration samt vill arbeta på en ung & fartfylld arbetsplats?
Vi söker en mycket driven individ med ett tekniskt intresse som vill vara med och forma samt växa tillsammans med bolaget. Är du en person som vill få möjligheten att vara med och utveckla samt skapa bättre rutiner med dina goda ideér? Kanske är du en nyexaminerad student eller erfaren inom IT & teknik? Då är denna tjänst för dig!
Effective Communication är ett väletablerat telemarketingbolag och har funnits sedan 2010. Vi arbetar med ett flertal framgångsrika bolag där försäljning av toppklass ligger i fokus. Vi är en ung och dynamisk arbetsplats med ca 170 medarbetare i Stockholm, Kista och 70 anställda på kontoret i Spanien, Barcelona.
Du kommer ha en varierad roll med stort ansvar för dina områden som innefattar lokalansvar, administration och IT. Vi tror att du är en do'er som inte är rädd för att ta egna initiativ. Du trivs med ett problemlösande och analytiskt arbetssätt, där fokus ligger på att finna nya lösningar och förbättringar på nuvarande rutiner.
Dina dagliga arbetsuppgifter kommer delvis innefatta:
-
Upprätthålla tekniken
-
Sammanställning av statistiker
-
Inventering av förbrukningsmaterial & jobb utrustning samt göra beställningar
Som person ser vi gärna att du tycker om att arbeta i team likväl som självständigt samt att du kan växla mellan olika arbetsuppgifter och på så sätt vara väldigt flexibel. Du är självgående och har ett extra öga som ser över och bortom. Letar efter behov, möjligheter, effektiviseringar - överallt. Du ska kunna flytande svenska i tal & skrift och formulera dig professionellt i samtliga kontaktytor.
Egenskaper som vi söker hos dig:
-
Utbildning inom IT, alternativt motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet
-
Lösningsorienterad
-
Initiativtagande
-
Självgående och ansvarsfull
-
Noggrann
-
Strukturerad samt god förmåga att prioritera bland arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig en en heltidsanställning i en rolig arbetsmiljö med härliga kollegor.
Arbetstider är kontorstider måndag-fredag
Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på sandra@effectivecommunication.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Rickard Blom
0735528598
David Habtemikael
0723210505
Rekryterare Ashna Rasoal
0708686872
Rekryteringsansvarig David Habtemikael
0731550505
Rekryteringsansvarig Sham Mati
0708405870
HR Sham Mati
0708405870
Rekryteringsansvarig Sandrella Hanna
0708405870
HR Sandrella Hanna
0708405870
Sandrella Hanna
Nazanin Asghari
0708405870