OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Känner du att du står och stampar? Söker du nya utmaningar? Vi har just nu många spännande uppdrag och kan hjälpa dig att komma vidare i din karriär! Vi söker nu erfarna administratörer till vår bemanningsverksamhet för både korta som långa uppdrag. Arbetsuppgifter Som konsult erbjuds du stora möjligheter att bredda dina kunskaper, kontaktnät och erfarenheter. Genom att prova på olika roller får du möjlighet att komma underfund med vad just du trivs med och vad du är mest lämpad för. De administrativa uppdragens varaktighet är ofta minst sex månader så du hinner komma in bra i arbetet och utvecklas i rollen. Som uthyrd administratör kan du arbeta på vitt skilda uppdrag som t ex sekreterare, orderhandläggare, innesäljare, marknadsassistent etc. Kvalifikationer och egenskaper Vi är intresserade av kandidater med bred yrkeserfarenhet inom administration, framförallt inom dataregistrering, orderhantering, tidrapportering och fakturering. Det är viktigt att du som person har lätt att anpassa dig till nya situationer och tycker det är roligt med personlig utveckling i form av nya arbetsuppgifter. Som person bör du vara flexibel, strukturerad, serviceinriktad och ha en god administrativ förmåga. Du ska vara en van användare av MS Office och ha goda kunskaper i engelska. Det är meriterande om du har erfarenheter från något affärssystem.