OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Vi söker erfarna administratörer till intressanta och långa konsultuppdrag till en större kund i Varberg. Vi genomför urval och intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan redan idag. ARBETSUPPGIFTER Uppdragen hos kunden varierar, men de flesta har administrativ inriktning. Vi tillsätter roller såsom chefsassistenter, administrativt stöd, projektadministratörer, HR-assistenter, med fler. UTBILDNING/ERFARENHET Vi vill att du har minst ett par års arbetslivserfarenhet och då gärna från en administrativ roll såsom administratör, sekreterare, koordinator eller liknande. Alla roller kräver mycket goda kunskaper i Office-paketet. Du tycker om att ge service, är noggrann, självständig och ansvarsfull. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration IT och teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.