OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat.
Vi söker nu medarbetare som vill bli en del av vår grymma "Serviceteam" vilket innebär extra ansvar inom olika arbetsområde samt varierande arbetsuppgifter i Stockholmsområdet.
Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du primärt arbeta i vårt serviceteam, vilket innebär att du tar extra ansvar för nycklar, samt är behjälplig vid varierande städuppdrag ute hos kunder. Du ansvarar även för kvalitetssäkring av våra städuppdrag. För att trivas i den här rollen bör du tycka om att arbeta i ett högt tempo, ha en god kommunikationsförmåga och vara flexibel.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
- Ta extra ansvar för nycklar
- Vara kvalitetsansvarig vid städuppdrag hos våra kunder
- Utföra varierande städuppdrag hos olika kunder
Din profil
Du kommer ha en viktig roll på Hemfrid - att tillsammans med dina kollegor ge våra kunder bästa möjliga service.
Du är en engagerad, stödjande och coachande person som drivs av att motivera dina kollegor och utvecklas i din arbetsroll. Du tycker om att arbeta självständigt men även i team. Du drivs av kvalitet och nöjda kunder. Att vara strukturerad och organiserad är viktigt för dig. Självklart ska du även brinna för städning, precis som vi gör!
Utöver detta ser vi att du:
- Har tidigare erfarenhet av städning i privata hem
- Har en positiv attityd
- Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag
- Pratar svenska och engelska
- Har erhållit svensk körkort eller EU-körkort
Vår process
Nästa steg i vår ansökningsprocess är en chattbaserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Du kommer att få en inbjudan till din inkorg från hubert@hubert.ai inom några minuter från att du skickat in din ansökan. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning.
Vi erbjuder
Vi har en tydlig ambition - att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda.
- En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad
- Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring
- Friskvårdsbidrag
- Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling!
- Gratis mobilabonnemang
- Härliga kollegor från hela världen!
Visst låter det som en intressant tjänst? Du är varmt välkommen med att skicka in en ansökan så snart du kan! Vi kommer att gå genom inkomna ansökningar löpande och hoppas kunna matcha dig mot framtida uppdrag.
Välkommen till Hemfrid!
___________________________________________________________________________________________
Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We help our customers with services in their private homes such as cleaning, window cleaning, moving services and much more.
We are now looking for employees who want to be part of our awesome "service team", which means extra responsibility in different work areas as well as varying tasks in the Stockholm region.
Your work assignments
In this role you will primarily with taking extra responisbility for keys and if needed also help out with cleaning jobs at our customers' homes. You will also be in charge of assuring that the cleaning is done with the right quality. To be eligible for this role you have to like working at a high pace, have good communication skills and be flexible.
Your work tasks include:
- Taking extra responsibilities for keys
- Quality assurance of cleaning jobs at our customers' homes
- Carrying out diverse cleaning jobs at customers' homes
Your profile
As part of the service-team at Hemfrid, you have an important role - to provide your customers with the best possible service together with your colleagues. You are commited, supportive and a coaching person that thrives and is motivated by quality and pleased customers. It is important for you to be structured and organized. Of course you should be passionate about cleaning, just like we are!
In addition to this you:
- Have previous experience of home cleaning
- Have a positive attitude
- Can work flexible hours Monday-Friday
- Speak Swedish and English
- Have a Swedish or EU driver's license
Our process
The next step in our application process is a chat-based interview with our virtual recruitment assistant Hubert. You will receive an invite in your inbox from hubert@hubert.ai within a few minutes from applying. Before the interview, please study this article for tips and tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/en-eu
In our recruitments process, we always do a background check before employment.
We offer
We have a clear ambition - to be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things:
- Permanent employment with a 75% employment rate
- Collective agreement and good terms of employment
- Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance
- Wellness grant
- Training within home cleaning services, focusing on your development!
- Free mobile subscriptions
- Colleagues from all over the world!
It sounds interesting, doesn´t it? You are most welcome to submit an application as soon as you can! We will go through incoming applications on an ongoing basis and hope to be able to match you to a future assignment, when a need arises.
Welcome to Hemfrid!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Nilsson
Sofia Källkvist
Sofia Källkvist
+46 855591523
Rebecca Olofsson
Familjeservice
Anne johansson
Rekrytering Hemfrid
Jessica Magnusson
+46840912650