OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som HR Business Partner är du en viktig del av ett team på sju personer som i olika roller tillsammans ansvarar för HR service och utveckling i en snabbt växande och dynamisk koncern.
Vi förstärker nu vårt team med två nya HR Business Partners samt en rekryterare för att ännu bättre kunna stötta bolaget i att nå våra affärsmål.
Arbetsuppgifter
Som HR Business Partner kommer ditt uppdrag att bestå av arbete nära verksamheten med brett HR-arbete. Dina arbetsuppgifter kommer till stor del präglas av frågor som att stötta cheferna med rekrytering, arbetsmiljö, löne- och villkorsfrågor, rehabilitering, driva förhandlingar och tillämpningar av avtal och lagar, performance management och ledarskap. Du kommer också att vara en nyckelperson i förändringsarbetet och utveckling av organisationen och implementering av gemensamma processer och strukturer. Att säkerhetsställa att organisationen har de kompetenser och talanger som möjliggör företagets framgång på kort och lång sikt.
Din profil
Som person är du tydlig, kommunikativ, drivande och har lätt för att skapa förtroende i organisationen. Du är trygg i din egen kompetens och har ett proaktivt arbetssätt med ett genuint intresse för hela HR området. Du har ett starkt och tydligt engagemang, tar stort eget ansvar och är en prestigelös lagspelare.
Dina kunskaper
Vi söker dig med relevant högskoleutbildning inom HR och ca 5 års erfarenhet av brett HR-arbete, gärna i en internationell koncern. Du har god erfarenhet inom det arbetsrättsliga området och erfarenhet av att stötta i förändrings och utvecklingsprocesser. Extra meriterande är om du dessutom har arbetat med intern kommunikation. Du har i dina tidigare roller arbetat både konsultativt och operativt och trivs med det. Då tillväxt, utveckling, effektivisering och förbättring är centrala begrepp inom verksamheten är det mycket positivt om du tidigare arbetat i liknande verksamhet med fokus på LEAN-arbete. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.
Låter detta intressant?
Tjänsten är en heltidstjänst med placering i trevliga lokaler i Linköping, tillträde enligt överenskommelse med riktmärke 1 januari 2017.
Vissa tester förekommer i urvalsprocessen och då vi är ett auktoriserat bevakningsföretag krävs godkännande från Länsstyrelsen innan anställning
Har du frågor angående befattningen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Niklas Royson, på 0709-74 00 31 eller niklas.royson@verisure.se
Tjänsten söker du via länken nedan snarast men dock senast 2016-11-06. Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Verisure erbjuder professionellt övervakade brand- och inbrottslarm och faktum är att vårt hemlarm är det mest installerade i Sverige. Tack vare ett starkt fokus på kvalitet och service är våra 300 000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra plattform och professionella servicesamarbeten kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och uppkopplade tjänster för det smarta hemmet. Verisure är en del av Securitas Direct Group. Med fler än 1,8 miljoner kunder och 6 500 anställda i 14 länder, är vi nummer ett i Europa.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cüneyt Acar/ Rekryterare
0708542297
Fredrik Lord
0729-63 90 45
Cüneyt Acar/Rekryterare
0708542297