OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu supporttekniker med gedigen erfarenhet av support för kommande uppdrag i Malmö. Som supporttekniker hos InfoCare kommer du att arbeta som konsult ute på kundföretaget och arbeta med problemlösning av våra kunders IT-problem. Arbetsuppgifterna kommer främst att vara installation, underhåll och problemlösning inom mjuk-och hårdvara. Självständigt eller i samarbete med kollegor ansvarar du för att hitta orsaken till kundens problem. Vi söker dig med en mycket hög kommunikativ förmåga samt stort kundfokus. Det är viktigt att du är flexibel och framåt.
Kvalifikationer
Som supporttekniker bör du ha följande kvalifikationer:
* minst gymnasial utbildning inom IT
* 4-10 års erfarenhet av IT-support
* goda kunskaper av installation, underhåll och felsökning
* erfarenhet av arbete i större IT-miljöer är meriterande
* genuint intresse av support och service.
* mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
För att trivas som supporttekniker på InfoCare är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik och problemlösning. Du är prestigelös, stresstålig, serviceinriktad och har en god social förmåga. Du kommer att vara anställd av InfoCare och arbeta ute hos kundföretaget.
Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning ber vi Dig söka omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Generalist Therese Eriksson
010-499 32 49
Konsultchef Eva Bexelius
Konsultchef Eva Bexelius
HR Generalist Therese Eriksson
0767-223249
Eva Bexelius
010 - 499 30 00
Researcher Johan Skillstedt
Sourcing Manager Johan Skillstedt
010 - 499 30 00
Johan Skillstedt Skillstedt
Johan Skillstedt
CFO Marita Fontér
0767-223260