Erfarna kundtjänstmedarbetare till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundkontakt och vill arbeta med service? Då har du möjlighet att utvecklas som kundtjänstmedarbetare hos oss. Tjänsten passar dig som är lösningsorienterad och trivs med kombinerade arbetsuppgifter av administration och service.

Vad innebär arbetet i en kundtjänst?
I en kundtjänstroll kommer du att besvara inkommande samtal från kunder som har frågor eller behöver hjälp på något sätt. Du blir företagets ansikte utåt och fungerar som en länk mellan kunderna och företaget. Dina arbetsuppgifter kommer också att innefattas av administration med allt från ordermottagning till transportplanering.

Arbetsomfattningen kommer att vara 100% med varierande arbetstider där du kommer att arbeta dagar, kvällar och helger.

Vi letar just nu efter kundtjänstmedarbetare till flera av våra kunder i Helsingborg. Du kommer att bli en del av vår uthyrningsverksamhet där du anställd som konsult och kommer att arbeta som uthyrd på uppdrag hos någon av våra kunder.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och service från kundtjänst eller liknande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och letar efter dig med ett stort driv och engagemang. Vi ser att du brinner för service och är lösningsorienterad.

De krav vi ställer är följande:
• Du talar och skriver svenska och engelska flytande.
• Du kan börja arbeta omgående.
• Du har god datorvana och kan snabbt navigera i olika program.
• Eftersom du kommer att arbeta oregelbundna tider ser vi gärna att du har körkort och tillgång till bil.

Hur söker jag jobbet?
Du ansöker genom att registrera dig på www.manpower.se och sök via Jobid: 972942. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post eller brev. Telefonintervju och urval sker löpande och påbörjas 1 april, så sök så snart som möjligt för att inte gå miste om chansen. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?

• Möjlighet att utveckla dina erfarenheter inom både service och administration.
• En chans att bygga upp ett kontaktnät inom branschen.
• Anställning enligt Unionens kollektivavtal.
• Goda referenser för framtiden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 27 mars 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024