Erfarna resehandläggare för uppdrag i Boden sökes

Erfarna resehandläggare för uppdrag i Boden sökes

Arbetsbeskrivning

Resehandläggare med fokus på administration sökes. Är du en medarbetare som har en god samarbetsförmåga? Då har vi en lämplig tjänst till dig.

Om uppdraget

På detta uppdrag kommer du få arbeta för en av landets viktigaste myndigheter som värnar om våra värderingar och demokrati i landet. Till vår kund i Boden söker vi flertal resehandläggare med start i augusti. Arbetsplatsen är belägen i Boden med start 22 aug till 13 dec 2022, för kännedom är detta en säkerhetsklassad tjänst och därav fördröjd rekryteringsprocess än vanligt.

Dina arbetsuppgifter

Rollen som resehandläggare sköter man bokning av hotell, flyg och samtliga marktransporter gällande in - och utrikes tjänsteresor åt myndighetens anställda. I arbetet kommer resehandläggaren att planera och boka resor, skapa resedokument ur applikationer såsom Amadeus, Vista, sköta biljettering och samverka med såväl interna som externa samarbetspartners.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
- Minst två (2) års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
- Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
- God datorvana
- Erfarenhet av att hantera resebokningssystem såsom Amadeus och Link online samt resebyrårelaterade faktureringssystem


Meriterande

- Tidigare erfarenhet från resebyråbranschen
- Erfarenhet av att boka in - och utrikesresor
- Erfarenhet av fakturering
- Erfarenhet av att boka konferenser och gruppresor
- Goda kunskaper i Amadeus, LinkOnline och Antares
- Erfarenhet av administrativt arbete inom statlig myndighet.



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 15 februari 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Avgiftshandläggare

29 november 2024

Administratör

Administratör

29 november 2024

Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024