OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allard Support for Better Life AB är moderbolag till bolag i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Irland, Belgien, Kina och USA, alla inriktade på ortopedteknik. Vi är en av Nordens ledande aktörer som tar ansvar för hela kedjan från tillverkning till patient. Hela koncernen har ca 300 anställda, varav ett 40-tal arbetar i trevliga lokaler på huvudkontoret i Helsingborg. Vi är inne i en spännande tillväxtresa vilket ger stora möjligheter till utveckling och påverkansmöjligheter. Vi som jobbar på Allard Support for Better Life AB brinner för att ge brukarna av våra produkter ett bättre liv, ”Support for Better Life”.
För mer info: https://www.allardsupport.com/
Nu finns möjligheten att söka en spännande roll i ett globalt bolag som varje dag gör skillnad för människor över hela världen! Till Allard Support for Better Life AB söker vi en erfaren och operativ ERP Manager som drivs av att utveckla och finna förbättringar för verksamheten.
Detta är en roll där du aktivt och verksamhetsnära ansvarar för den kontinuerliga utvecklingen av ERP systemet och dess kopplingar till övriga verksamheten. Här är det du som är specialist så du måste vara hands-on och både kunna och vilja utföra utvecklingsarbetet själv varpå gedigna kunskaper i T-SQL är ett måste. För att trivas i rollen och kunna vara framgångsrik måste du vara affärsmässig och på ett naturligt sätt kunna balansera krav och önskemål från organisationen med möjligheter och begränsningar i tekniken.
Rollen har många kontaktytor så du måste vara en god kommunikatör i både tal och skrift. Som person är du självgående och har god vana att kombinera dina tekniska färdigheter med förståelse för affären och organisationen. Du är en person som trivs med att arbeta med stort eget ansvar i en dynamisk miljö i nära samarbete med kollegor från olika avdelningar.
Vem är du?
Vi tror att du har erfarenhet av utveckling av ett eller flera affärssystem, allra helst Jeeves, och en grundförståelse för ekonomi. Du behöver flerårig arbetslivserfarenhet antingen som konsult eller som direkt anställd på ett liknande företag där du självständigt utfört liknande uppgifter. Troligtvis har du en akademisk utbildning med inriktning mot IT, ekonomi, systemutveckling eller systemvetenskap. T-SQL i Microsoftmiljö är ett naturligt verktyg för dig, erfarenhet av att arbeta i BI verktyg såsom Qlikview / Power BI är meriterande. (https://sjrkoncernen-my.sharepoint.com/personal/malin_hanquist_sjr_se/Documents/Kunder-malws48/Allard%20Support/Annons%20ERPManager%20(002).docx#_msocom_2)
På Allard Support for Better Life AB är du en stor del av ett växande bolag där alla är med och bidrar till företagets framgång och utveckling. Vi söker dig som vill vara med på denna resa och tillsammans med oss göra livet bättre för användarna av våra produkter.
Anställningsort: Helsingborg
Ansökan
I denna rekrytering har Allard Support for Better Life AB valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Hanquist på 0768597554 Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-06-18.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Titel: ERP Manager
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88