Eskilstunas bästa supporttekniker

Eskilstunas bästa supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Är du en entusiastisk teknikälskare med en passion för att lösa problem och ge enastående service? Då kan det mycket väl bli du som får detta uppdrag som supporttekniker hos vår kund som har höga förväntningar; de söker Eskilstunas bästa supporttekniker.

 

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. 

Arbetsuppgifter

- Vara den främsta kontaktpunkten för användarnas tekniska frågor och problem
- Snabbt och effektivt lösa tekniska problem via telefon, e-post och personliga möten
- Administrera och underhålla IT-system som Active Directory och andra relevanta verktyg
- Hantera hårdvarurelaterade problem och genomföra reparationer när det behövs
- Samarbeta med teamet för att säkerställa att användarna får snabba och effektiva lösningar på sina problem

Din profil och kvalifikationen
Vår kund är i behov av en person som inte bara är tekniskt kunnig utan också har en stark vilja att göra skillnad. Du kommer att vara rösten och ansiktet utåt och arbeta nära användarna för att förstå deras behov.

 

Krav:


- Har tidigare erfarenhet av IT-support och ärendehanteringssystem som ServiceNow, JIRA eller liknande
- Har erfarenhet av arbete med Active Directory och andra administrativa verktyg
- Är engagerad, flexibel och villig att ta dig an nya utmaningar
- Har god kommunikationsförmåga och kan skapa positiva kundupplevelser
- Är noggrann, strukturerad och har en stark vilja att lära och utvecklas


 

Om du brinner för att leverera enastående service och vill vara en del av Centrics fantastiska konsultteam, så ser vi fram emot att träffa dig. Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt för att bli beaktad för denna spännande möjlighet att växa och blomstra inom IT-support och kundservice.
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
 
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Peter Larsen
+46734159362
Peter.Larsen@centric.eu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CENTRIC
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 8 mars 2024
  • Ansök senast: 8 juni 2024

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024