Estrella söker ekonomiassistent!

Arbetsbeskrivning

Är du tillgänglig omgående och har minst 5 års erfarenhet av ekonomi?Estrella ska bygga upp sin ekonomiavdelning "på nytt" och behöver omgående en ekonomiassistent för längre uppdrag som med största sannolikhet kommer att leda till anställning hos kund.Arbetsuppgifter: - Hantering av alla delar i kund och leverantörsreskontran - In och utbetalningar samt ev.likviditetstransaktioner.- Löpande bokföring i huvudbok inkl avstämningar mot balans och resultatkonton.- Rapportering av moms och skatt - Genomföra viss sammanställning till periodrapportering och årsbokslut Utöver detta kan det förekomma stöd för order/fakturering och informationsöverföring då företaget ska byta affärssytem.Kvalifikationer: - God erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter i ett producerande bolag - Ekonomisk gymnasial utbildning alternativt lång erfarenhet av ekonomiarbete.- God datavana i Officepaketet - Engelska i tal och skrift - Meriterande är om du har erfarenhet från löneadministration Då bolaget är i mycket kraftig omvandling behöver vi en självgående person som utifrån en övergripande handledning kunna ta tag i arbetsuppgifterna. Vi erbjuder: Detta är en möjlighet att få vara med i en spännande uppbyggnadsfas med stor möjlighet till fast anställning hos kund.Företaget har idag ca 55 anställda. Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- vidarebefordra rekryteringsföretag med 2800 kontor i 34 länder.2007 omsatte vi 40 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa vidarebefordra omsorg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 september 2008
  • Ansök senast: 29 oktober 2008

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


21 november 2024