Euromaster söker Kundservicemedarbetare till vårsäsongen!

Euromaster söker Kundservicemedarbetare till vårsäsongen!

Arbetsbeskrivning

Euromaster söker Kundservicemedarbetare till vårsäsongen!

Är du en kommunikativ person med ett stort intresse i att hjälpa andra, arbeta administrativt och även drivs av försäljning? Vill du vara med och bidra till vår kunds framgångar under en av deras mest händelserika arbetsperioder? I rollen som kundservicemedarbetare hos vår spännande kund får du chansen att göra just detta, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb där man arbetar i ett härligt team med en entusiasmerande ledare! Vore detta intressant, in och sök redan idag!

Vad innebär jobbet som kundservicemedarbetare?

I den här rollen kommer du framför allt att ge professionell service och support och ta emot inkommande samtal och mejl. I jobbet ingår även försäljning, orderläggning och att du dagligen jobbar i bokningssystem och bokar in kunder runt om i hela Sverige. Du kommer att ingå i ett team och tillsammans arbetar ni på Euromasters huvudkontor i Varberg i ett öppet kontorslandskap. Det krävs ingen förkunskap om produkterna utan du kommer få utbildning på plats.

Sammanfattningsvis innebär dina arbetsuppgifter följande:

• Bemöta kunder via telefon, mejl och chatt.
• Göra orderläggningar och skapa bokningar av däckbyten.
• Genomföra merförsäljning av service, däck och fälgar.
• Intern administration

Du kommer arbeta vardagar, måndag-fredag enligt överenskommelse på klassiska kontorstider.

Formella kompetenser

Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet men för att vara den vi söker ser vi att du:

• Brinner för att ge service i toppklass.
• Har avslutade gymnasiebetyg.
• Besitter en god stresstålighet.
• Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande.
• Har god datorvana.

Personliga egenskaper

Till rollen som kundservicemedarbetare söker vi framförallt dig som är en kommunikativ och lyhörd person som motiveras av att få lära dig nya saker och att vara en viktig kugge i ett stort maskineri. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta med service, administrativt arbete eller än mer gärna har arbetat inom kundtjänst tidigare, men det här är inget krav. Utöver detta ser vi att du som söker skulle passa bäst in i denna roll om du känner igen dig i att vara positiv, serviceinriktad och ambitiös. Avslutningsvis bör du också tycka om att arbeta i grupp och bidrar gärna till gruppen med arbetsglädje.

Passar detta in på dig? Ansök redan i dag!
Rekryteringsprocessen sker löpande och vissa personlighetstester kan förekomma.

Anställningsform/ omfattning/ tjänstgöringsort

Visstidsanställning Heltid/Deltid Euromasters huvudkontor i Varberg

Start vecka 8

Dagtid, måndag – fredag.

Om vår kund
Euromaster är Europas ledande kedja för däck- och fordonsservice. Med djup kunskap, stort engagemang och ett heltäckande produkt-, tjänst och serviceerbjudande tar Euromaster ett helhetsgrepp om däck. Hos Euromaster hittar du marknadens bredaste sortiment av däck, fälg och tillbehör.
Dessutom erbjuder Euromaster ett heltäckande tjänsteerbjudande som till exempel rådgivning, uppföljningssystem, internationell jourservice samt en egen regummeringsfabrik. Lägg därtill 80 års erfarenhet inom branschen och att Euromaster alltid finns nära dig eftersom företaget finns representerat på över 100 orter i Sverige.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2023
  • Ansök senast: 26 februari 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024