Eventkoordinator till Aranäs fastigheter

Arbetsbeskrivning

Aranäs fastigheter är Kungsbackas största privata fastighetsägare med en vision att öka Kungsbackas attraktivitet för boende och näringsliv. Våra kärnvärden är utveckling, omtanke och omdöme. Inom Aranäs fastigheter så ingår Kungsmässan Köpcentrum. Här finns över 100 butiker, caféer och restauranger. Kungsmässan har Storgöteborgs nöjdaste kunder och har blivit vald till bästa citygalleria i Sverige under flera år. För mer information om Aranäs varumärken, kika gärna på: Aranäs, hejvaland och Kungsmässan .

Aranäs fastigheter befinner sig i en expansiv fas och vi på kommunikationsavdelningen söker därför en eventkoordinator som vill vara med på vår resa. Kommunikationsavdelningen består av ett trevligt team på 6 personer där samtliga kollegor är delaktiga i att utveckla avdelningen.

Du kommer att utgå från Aranäs huvudkontor i Kungsbacka. Under din första tid i bolaget kommer du att genomgå en introduktion där du träffar kollegor internt för att få kunskap om Aranäs olika affärsområden. Därefter kommer du att med stöttning av ansvarig projektledare fasas in i uppdraget.

Vad blir ditt uppdrag?
I rollen som eventkoordinator kommer du att självständigt ansvara för Kungsmässans löpande aktiviteter och event men även stötta vid event kopplade till varumärkena Aranäs samt Valand. Uppdraget i rollen utgår från två delar, där tyngden ligger inom eventkoordinering och där grafisk formgivning utgör den andra delen. I eventdelen ska du koordinera och implementera event utifrån Kungsmässans marknadsplan. Den grafiska biten handlar om att stötta Aranäs samtliga varumärken med enklare grafiska produktioner. Vid större kampanjer samarbetar vi med externa byråer.

Uppdraget innebär bland annat:

Planering, koordinering samt implementering av event och aktiviteter på Kungsmässan
Dokumentera med hjälp av foto/film
Grafiska anpassningar och enklare designuppdrag
Samarbeta kring produktion av grafiskt material för SOME

Vem är du?

Vi letar efter dig som har ett intresse för att driva dina projekt självständigt framåt. Eftersom du kommer driva event så behöver du ha jobbat med detta tidigare för att känna dig trygg i dina arbetsuppgifter. 

Vi söker sig som har:

Erfarenhet av att koordinera och implementera event
Erfarenhet av att arbeta med grafisk formgivning
Erfarenhet av budgetering samt ekonomisk uppföljning av event
 Erfarenhet av att mäta och följa upp kommunikationsinsatser
 Goda kunskaper i Svenska
 Mycket goda kunskaper inom Adobe (Premier pro, Photoshop, Indesign & Illustrator)


Det är meriterande om du har kompetens inom foto/film och har jobbat med redigering av rörligt material tidigare. Det är också meriterande om du har en utbildning inom event, kommunikation, marknadsföring och/eller formgivning.

Som person:

Du trivs i en roll där du får ta självständigt ansvar för att driva ditt arbete framåt samtidigt som du har en helhetsförståelse för kommunikationsavdelningens arbete och uppdrag. I rollen krävs det att du självständigt strukturerar, planerar och prioriterar bland dina arbetsuppgifter i vardagen. Du behöver vara flexibel, kommunikativ och prestigelös. Du har en god förmåga att samarbeta med andra människor eftersom ni arbetar tight inom teamet och hjälper varandra. I rollen kommer du också samarbeta med ett stort närverk av externa samarbetspartners. Det är viktigt att du är kreativ och ser möjligheter och lösningar på olika event som ska planeras samt genomföras.

Låter det som ett jobb för dig?
Vad roligt! I denna rekrytering samarbetar vi med KIMM som är rekryteringsspecialister inom kommunikation, information, marknad & media. För att ta reda på om du är den vi söker innehåller rekryteringsprocessen urvalsfrågor, intervjuer och personlighetstester. Tyvärr kan ansökan inte tas emot via mail, utan du behöver ansöka direkt via annonsen eller på Kimm.se. Amanda är ansvarig Rekryteringskonsult på KIMM/Wise Professionals och svarar gärna på dina frågor. Du når Amanda på amanda.spejare@wise.se. Vi kommer gå igenom ansökningarna löpande.

Lycka till och varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 12 maj 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


25 december 2024

Fundraising content manager/Projektledare insamling

Fundraising content manager/Projektledare insamling

24 december 2024

23 december 2024

23 december 2024