OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Barncancerfonden. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Barncancerfondens vision är att utrota barncancer. Barncancerfonden har sedan 1982 arbetat för att fler barn ska överleva cancer samt med att hjälpa drabbade familjer att få den vård och det stöd de behöver.
Du tillhör insamlingsavdelningen vars huvuduppdrag är att utveckla och förvalta Barncancerfondens varumärke, marknadskommunikation och insamling från privatpersoner, företag samt stiftelser. Avdelningen består av Inhouse & Varumärke, Filantropi & Stora donationer samt enheterna Analys & Affärsstöd, Kampanj & Event och Företag & Givarservice. Avdelningen leds av marknadschefen.
Arbetsuppgifter:
Som eventkoordinator arbetar du tätt tillsammans med Projektledare Event som har som ansvar att äga storskaliga event, upprätta strategi, planering, översikter samt underhålla och proaktivt driva aktiviteter inom eventområdet. Din roll innebär att koordinera projekt från start till mål och vara delaktig i planering, genomförande och utvärdering tillsammans med projektledare. Du är även kontaktperson till Barncancerfondens -of Hope arrangörer och deltagare under eventperioderna genom mail och telefon. Rollen innebär även att ha många interna kontaktytor men även externt med leverantörer, samarbetspartners och byråer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter fokuserar på att du ser till att aktiviteter genomförs enligt projektplan och administrerar arrangörs- och deltagarfrågor. Du hanterar inköp och leveranser till event och är med på genomförande event och koordinerar. Du arbetat i Microsoft 365 samt CRM-systemet Salesforce.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller inom liknande område
• Erfarenhet av att arbeta med olika former av event
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet av affärssystemet Salesforce
Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Du har en god social förmåga och är duktig på att bygga relationer. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära sig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centralt i Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administration, koordinator, eventkoordinator, event, projektledare, marknadsföring
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund