Eventkoordinator till uppdragsgivare i läkemedelsbranschen

Eventkoordinator till uppdragsgivare i läkemedelsbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, social, engagerad och organiserad arbetare som trivs i en koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter? Vill du även ha ett jobb som är med och stöttar hälsan i världen? Då är en konsulttjänst med rollen eventkoordinator hos oss på Jefferson Wells perfekt för dig!

I rollen som eventkoordinator kommer du att stå för kontrakt, inbjudningar, researrangemang, material, logistik, budgetar, betalningar och utbildningsbidrag. Du bör ha en god projektledningsförmåga, trivas i en organiserande roll samt vara initiativtagande för att passa i denna roll.

Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!



Arbetsuppgifter och ansvar

I den här rollen kommer du bland annat att ha daglig kontakt med kunder, kollegor, leverantörer och se till att den dagliga administrationen löper på smidigt, ha kontinuerlig kontakt med externa leverantörer och ansvara för avdelningens administrativa arbete. Du kommer att arbeta på ett internationellt och välkänt företag i Solna som är verksamt inom läkemedelsbranschen. Uppdraget kommer att pågå under 6 månader och du kommer att arbeta heltid.



Som eventkoordinator kommer du bland annat att:

* Administrera och upprätthålla en effektiv och välfungerande eventprocess från början till slut.
* Arbeta med HCC-processer (Healthcare Compliance) inklusive systemgodkännanden, skapa och arkivera kontrakt, inbjudningar och annan dokumentation.
* Koordinera alla inblandade interna intressenter samt vara kontaktperson till mötesarrangörer och Health Care Professionals (HCPs)
* Registrera deltagare till kurser.
* Sköta Amex rese- och möteslogistik - budget och förfrågningar.
* Hantering av inköpsorder, betalningsförfrågningar och fakturor - skapa inköpsorderförfrågningar för alla eventrelaterade kostnader.
* Förbereda material som behövs för evenemangen, dvs. beställa material och samordna leveranser, skriva ut dagordningar, namnskyltar, utvärderingsformulär.
* Budget-/kostnadsinformation - Spårning av antal utbildade kunder, budgetuppföljning och spårning av utbildningsbidrag.



Vi söker dig som

* Har gymnasial utbildning
* Har goda kunskaper i engelska
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
* Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.

Det är meriterande att ha erfarenhet av administrativt arbete eller utbildning inom administration eller personalvetenskap.



Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson Wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Viktoria Andersson via e-post: viktoria.andersson@jeffersonwells.se. Sök tjänsten senast den 28e Juli.



Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus. Vi har ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Som konsult hos Jefferson Wells utvecklar du tillsammans med din konsultchef en specifik karriärplan utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom oss får du möjlighet att arbeta på stora internationella koncerner och mindre bolag inom många olika branscher.





Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jefferson Wells
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2022
  • Ansök senast: 28 juli 2022

Liknande jobb


Meeting & Events Supervisor

21 november 2024

Affärsutvecklande projektledare

Affärsutvecklande projektledare

11 november 2024