OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare.
Vi söker personal till en lbutiksinvigning inom livsmedelsbranschen i Trollhättan 27-30 maj (ons-lör).
Vi söker glad, social och trevlig personal (även teamledare) till en stor butiksinvigning i Trollhättan dessa dagar.
Vår kund är en välkänd butikskedja som öppnar en ny butik och firar sin nyöppning som brukar göra det med en rejäl kundfest för besökarna. Just i dessa ”corona-tider” så kommer kundfesten vara rejält anpassad efter folkhälsomyndighetens rekommendationer och vi som personal är främst i butiken för att hjälpa till att se över att besökarna håller avstånd och följer de rekommendationer som finns. Vi kommer även hjälpa till att packa besökarnas kassar och såklart också se till att sprida glädje i butiken samt bjuda på lite ur butikens sortiment osv.
Det är inget svårt jobb, men det är många besökare och långa dagar, så man måste orka hålla igång och vara riktigt serviceminded dessa dagar!
Har du erfarenhet att vara teamledare och/eller är bra på att hantera en grupp, så skriv i din ansökan att du söker teamledartjänsten! (högre lön)
Vi söker både er som kan jobba alla dagar, men även er som enbart kan jobba några dagar.
Dagar och tider: (tiderna är ungefärliga och fastställs inom kort)
Ons 27 maj ca 16-20 (Enbart upprigg och genomgång)
Tors 28 maj ca 06.30-21:00 (ca) (invigning och event)
Fre 29 maj ca 07.00-21.00 (ca) (event)
Lör 30 maj ca 07.00-19:15 (ca) (event och nerrigg)
Lön: 130kr/h (ink sem. ers och OB) (teamledaren har 145kr/h ink sem.ers och OB)
Registrera dig och lägg upp en profil på vår hemsida, så kommer du automatiskt att ta del av våra jobberbjudanden i din region.
Ansök snarast då vi tillsätter tjänsterna löpande.