Eventturné med Marabou Premium!

Arbetsbeskrivning

Vi är en shopper marketing byrå, med kontor i Stockholm och Oslo samt samarbetspartners i Köpenhamn och Helsingfors. I våra tre affärsområden Consult, Create och Activate har vi specialister, som med sin kompetens och erfarenhet kan få ditt varumärke att synas och sticka ut just där er målgrupp fattar sina köpbeslut. Det gör att vi alltid har spännande uppdrag i butik, i såväl dagligvaru- som detaljhandel. Vi växer och utvecklas ständigt och är alltid på jakt efter duktiga medarbetare. Titta gärna runt på vår hemsida, kanske söker vi just dig. Oavsett om du jobbar på vårt kontor eller som kommunikatör och eventpersonal ute i butiken så söker vi dig som är självgående, positiv och framåt.

Är du en engagerad person som utstrålar glädje när du jobbar? Tycker du om att inspirera andra? Då kan du vara rätt person för oss!

Retail House är en shopper marketing byrå med kontor i Stockholm och Oslo. Med över ett decenniums erfarenhet har vi den bredaste bakgrunden i branschen, vi är störst i Sverige och marknadsledande i Norden. Retail betyder att man säljer eller marknadsför varor. Vi gör det oftast direkt i butik och det är just där vi behöver dig.

Nu söker vi en person till ett långsiktigt uppdrag för tre olika varumärken som ryms under företaget Mondelez. Varumärkena är; Marabou Premium, Belvita frukostkex och Gevalia Kaffe. Du kommer att genomföra säljaktiviteter i butik och marknadsföra produkterna genom att dela ut smakprover och bidra med dina kunskaper till butikens kunder. Du kommer att arbeta självständigt i olika butiker i din region, men ingår också i en grupp av 15 personer som är ute i olika butiker över hela landet. För att lära oss av varandra och kontinuerligt förbättra utfallet i butik kommer vi tillsammans dela med oss av erfarenheter och tips under hela projektperioden. Mötet med kunder i butik är en förutsättning för att skapa intresse för produkterna och det är där vi behöver just dig under eventturnén!

Vem är du?
Vi söker dig som är framåt och har en härlig energi i mötet med kunder. Du trivs med att arbeta informativt men också säljande. Som person är du bra på att inspirera andra och skapa ett intresse för produkten du marknadsför. Du drivs av att arbeta mot säljmål, samtidigt som du är medveten om vikten av att sälja med förtroende. Du är dessutom självgående och en problemlösare som aktivt tar egna initiativ ute i butik. Din sociala förmåga tillsammans med ett lösningsorienterat tänk gör dig till vårt trygga och omtyckta ansikte ute i butik.

Anställningen är en behovsanställning med timlön, tillträde omgående och projektet pågår fram till juni och innebär arbete i olika butiker i din region. Många av våra uppdrag ligger i slutet på veckan med betoning på torsdag, fredag och lördag varje vecka under projektperioden. För rätt person finns det dessutom möjlighet att kombinera tjänsten med andra typer av uppdrag hos oss. Körkort och tillgång till bil är en förutsättning för detta uppdrag, då du kommer att ha aktiviteter i olika butiker inom en större region och dessutom ta med dig material till butikerna.

Vill du följa med på resan? Ta då chansen att skicka in din ansökan redan idag!

Snabbfakta
- Rekrytering sker löpande


Formella krav
Det är bra om du uppfyller de krav som arbetsgivaren har, men om du tror att du kan göra jobbet och viktigast av allt, verkligen vill ha det så rekommenderar vi att du söker det.
- Har du b-körkort?
- Har du tillgång till bil?


Fri som en fågel!
Du har friheten och möjligheten att bestämma precis hur mycket, eller lite, du vill jobba. Du kan planera långt i förväg om du vill men det finns också möjlighet att hoppa in med kort varsel om det passar dig bättre.

Vi har ett fantastiskt gäng som arbetar hos oss. Vissa arbetar bara ett par dagar på en månad, andra kör flera dagar i veckan. Du bestämmer själv om du vill ta ett uppdrag eller inte. Det vi kräver från dig är att du tar ansvar, är framåt och ambitiös.

Fördelar med att jobba hos oss!
Visar du ambition och intresse kommer du att kunna ha många olika spännande uppdrag via oss. Vi står för eventuella resekostnader och tillhandahåller utbildning inför olika projekt. Vi har en supportavdelning med telefontid mån-fre kl. 8-17 för våra kommunikatörer och hit kan du alltid vända dig med frågor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Lina Svantesson
08 - 505 788 00
Retail House

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail House STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Månadslön
  • Deltid Detta är en visstidsanställning
  • Publicerat: 25 mars 2015

Besöksadress

Holländargatan 20
None

Postadress

Holländargatan 20
STOCKHOLM, 11160

Liknande jobb


Produktambassadör

Produktambassadör

25 november 2024

23 november 2024

23 november 2024

22 november 2024