OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du kunskap inom klient operativsystem, SCCM och grundläggande kunskaper inom Microsoft Active Directory? Sök tjänsten redan idag!
EVRY arbetar med IT-drift mot små och medelstora företag och inom verksamheten finns närmare 250 kollegor som är fokuserade på att leverera trygghet och kvalitet. Med mer än 30 års erfarenhet av att leverera IT-drift har EVRY idag ca 350 driftkunder och en gedigen driftkultur inom företaget.
EVRY har en stor efterfrågan på tjänster och erbjudanden och behöver därför knyta till sig kompetenta och hungriga kollegor till kontoret i Huskvarna. Du erbjuds en arbetsplats där stort fokus läggs på att ha roligt och på att kontinuerligt utvecklas tillsammans med kunder för att uppfylla ambitionen att vara marknadsledande i Norden.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att du tillhör ett team som arbetar med nya och befintliga kunder inom segmentet små och medelstora kunder. På befintliga kunder arbetar du med att genomföra förändringar initierade internt eller av företagets kunder.
Om företaget
EVRY är ett ledande IT-företag på den nordiska marknaden. Vi gör information levande med hjälp av idéer, teknik och smarta lösningar. På så sätt skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för hela samhället.
EVRY kombinerar en lång branscherfarenhet, ett flexibelt förhållningssätt och internationell kapacitet med en stark lokal närvaro för att hjälpa kunderna att nå sina affärsmål genom att förverkliga den fulla potentialen av IT.
För små och medelstora företag har vi etablerat EVRY One, vårt helhetserbjudande där vi fokuserar på lösningar för att möta de utmaningar dessa företag har i sin dagliga verksamhet
Din profil
Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet inom klienthantering.
Du talar och skriver svenska och engelska flytande samt har Körkort B.
Förutom ovanstående ser vi att du har:
•ett tydligt kundfokus där du alltid agerar utifrån det bästa för våra kunder
•en vilja och förmåga att ständigt utvecklas
•bred teknisk kunskap inom infrastruktur
•affärsmässig förståelse av olika branscher samt deras problem och utmaningar
Som person är du:
•serviceinriktad med god social kompetens
•nyfiken och lösningsorienterad
•kvalitetsinriktad och effektiv
•en lagspelare som även tar stort eget ansvar
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Stationeringsort: Huskvarna
Start: Omgående (vi tar hänsyn till eventuell uppsägningstid)
Lön: Enligt överenskommelse
Vi behandlar ansökningar löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna