Excelkunnig kundtjänstmedarbetare på deltid till Hr Björkmans Entrémattor

Excelkunnig kundtjänstmedarbetare på deltid till Hr Björkmans Entrémattor

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll som innebär service och administration? Är du en fena på Excel som drivs av att systematisera och effektivisera administrativt arbete? Vill du dessutom arbeta i ett väletablerat, familjärt och framgångsrikt företag som växer, så kan du vara den person vi söker. 

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att tillhöra ett mindre team och arbeta med olika uppgifter inom service och administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir följande;
ta emot och behandla kundärenden via telefon och mail
registrera avtal och hantera avtalsförändringar 
göra beställningar av logomattor
serva chaufförer och säljare med avtalsinformation via telefon och mail 
bemanna företagets växeltelefon och reception
systematisera och effektivisera det administrativa arbetet
posthantering

Tjänsten innebär mycket kontakter, både internt och externt, och det är viktigt att du trivs i en serviceorienterad roll där du hanterar olika processer och uppgifter parallellt. Då rollen även innebär mycket administration och arbete i Excel och andra system är det viktig att du både uppskattar och har en fallenhet för detta.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, med omfattning 50-80 %, och du har möjlighet att påverka dina arbetstider inom kundtjänstens öppettider, 08.00-16.30 måndag till fredag. 

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service, kundkontakter och administration och som trivs i en bred och självständig roll med eget ansvar.

Rollen innebär att du kommer att arbeta med olika arbetsuppgifter och det är viktigt att du är strukturerad och har en god förståelse för processer och ett sinne för logistik. Du är stresstålig och kan hantera parallella uppgifter samt prioritera din tid och ditt arbete. Du är effektiv och noggrann och mån om att leverera både snabbt och med kvalitet. 

Som person är du serviceorienterad, självgående och flexibel samt lyhörd för var du kan vara behjälplig, så väl internt som mot kunder. Tidigare kollegor och kunder skulle beskriva dig som lösningsorienterad, kommunikativ, glad och positiv. 

Din system- och datorvana är mycket god, likaså dina kunskaper i Excel, och du har erfarenhet av skapa och systematisera filer och information med makron och pivotabeller. Erfarenhet av Visma administration, Lime eller annat affärssystem är meriterande. Svenska och engelska behärskar du i tal som skrift, då kunder och leverantörer finns både i Sverige och i utlandet.  

Hr Björkmans Entrémattor erbjuder dig
Möjligheten att arbeta i ett tryggt, väletablerat och framgångsrikt företag i tillväxt och med starkt miljöfokus. Du kommer att tillhöra ett starkt team med trevliga, hjälpsamma och positiva kollegor. I tjänsten ingår tjänstepension, försäkringspaket och friskvårdsbidrag.

Om Hr Björkmans Entrémattor AB
Hr Björkmans Entrémattor är ett B2B-företag specialiserat på uthyrning, tvätt- och bytesservice av entré- och logomattor. Ett tryggt och framgångsrikt företag med starkt miljöfokus som idag finns verksamt i Skåne, Småland, Blekinge, Halland, Stockholm, Göteborg, Norrbotten och Polen. Företaget har som vision att alltid vara den ledande mattleverantören när det gäller service, kvalité och miljötänkande och kan stoltsera med flera olika miljöpriser.

Ansökan
I den här rekryteringen har Hr Björkmans Entrémattor valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19, vid frågor om tjänsten.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024