OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är bättre än bra på excel och trivs i en adminstrativ roll. Uppdraget är på cirka en månad och du kommer utöver att hantera data även att ha kontakt med intern personal och leverantörer. Starten är omgående så skicka din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en wholesale coordinator till vår kund inom retail. Detta är en bra möjlighet för dig som är duktig på excel och administration och vill ha värdefull erfarenhet till CVt men också få in en fot på ett spännande bolag.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på ca 50% och sträcka sig under en månad, med eventuell möjlighet till fortsatt extrajobb hos kunden.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som kommer koordinera stora mängder data i excel och även ha kontakt med kunder. För att klara av arbetet söker vi dig som är bekväm med följande excelfunktioner;
* Baskunskaper (filtrering, hide/unhide, merge, funktioner etc)
* Vlookup
* Pivot
* Import av data
* Formateringar
VI SÖKER DIG SOM
* Har mycket goda kunskaper i svenska
* Har goda kunskaper i engelska
* Kan börja omgående
* Kan arbeta ca 50% under 1 månads tid
* Har mycket goda excelkunskaper (se ovan) och har lätt att lära sig system
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231