OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Nu söker vi en Executive assistant till uppdrag hos internationellt företag inom energibranschen, med möjlighet till en fast anställning hos kunden!Dina arbetsuppgifter Vår kund ska starta upp en ny avdelning och är nu i behov av en assistent som ska ge administrativt stöd till gruppen.I och med att den är under uppstart kommer du att utveckla rutiner och vara delaktig i att sätta strukturen.Du är vidare ansvarig för kontorsmaterial och rese- och mötesbokning etc. Erfarenhet Vi söker dig med akademisk utbildning eller erfarenhet av rollen som Executive assistant på ett internationellt företag.Du talar och skriver engelska obehindrat, har du även kunskaper i tyska ses det som meriterande.Du har goda datakunskaper i Officepaketet och van att arbeta med IT-baserad administration. Personliga egenskaper Du har ett professionellt förhållningssätt och har en förmåga att arbeta proaktivt.Vidare samarbetar du bra med andra, trivs med att ge service och är positiv som person.För att lyckas i rollen bör du vara flexibel, ha ett strukturerat arbetssätt och förmågan att skapa välfungerande rutiner. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten som assistent är på heltid och ska tillsättas i januari.Uppdraget är på lång sikt. Är du intresserad?Skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka!